Termenii și condițiile Centrului INNIRM

Protejarea confidențialității

Ne angajăm să vă protejăm confidențialitatea atunci când ne ocupăm de informațiile dvs. personale. Următoarele politici de confidențialitate vă spun cum colectăm datele dvs., cum le folosim și cum le protejăm. De asemenea, vă oferă informații despre drepturile dumneavoastră. Dacă aveți întrebări cu privire la modul în care gestionăm datele dvs., vă rugăm să ne contactați la office@innirm.md.

Politica de anulare și reprogramare la serviciile Centrului INNIRM

Politica de plată în avans

Este posibil să solicităm plata parțială sau integrală pentru a vă asigura programarea.

Diferența de preț pentru serviciu este necesar să fie plătită integral la casieria INN în timpul orelor de lucru sau la biroul de recepție a centrului după orele de lucru, în weekend și de sărbători, nu mai târziu decât la sfârșitul investigației.

Reprogramarea

Puteți reprograma vizita dumneavoastră cu până la 4 ore înainte de timpul planificat. Puteți face acest lucru fie prin poștă la adresa office@innirm.md, răspunzând la confirmarea rezervării noastre sau prin telefon la 022808020 și oferindu-ne numărul programului și data și ora reprogramării.

Dacă rezervarea este mai târzie de 4 ore înainte de începerea investigației, vă puteți reprograma pentru o altă dată, dar puteți fi rugat să treceți la casierie pentru a achita plata în avans pentru a confirma noua programare.

Politica de anulare

Dacă nu puteți ajunge la ora de programare, sunteți de acord să ne anunțați cât mai curând posibil. Programările pot fi anulate cu până la 8 ore înainte de ora programată. Puteți face acest lucru, fie prin mail office@innirm.md, răspunzând la confirmarea programării sau prin telefon la 022808020 și spunând numărul solicitării pentru anulare.

Politică de sosire târzie

Pentru a oferi cele mai bune servicii pentru toți pacienții noștri, vă rugăm să ne contactați dacă veniți cu întârziere astfel încât să putem face toate aranjamentele necesare pentru a vă asigura că veți beneficia de serviciile noastre. Deoarece Centrul nostru este foarte ocupat, vi se poate cere să vă reprogramați sau să așteptați un timp disponibil, astfel încât toți pacienții noștri să beneficieze de cea mai bun deservire posibilă.

Dacă sunteți cu mai mult de 30 minute întârziere și nu ne confirmați că ajungeți în ziua programată, putem să considerăm să nu ați respectat prezența la programare, și în așa caz, nu veți fi eligibil pentru replanificare.

Nerespectarea prezenței

Dacă nu sunteți prezent la programare sau întârziați cu mai mult de 30 de minute de la rezervarea dvs. în termen de 4 de ore de la data programată de începere, se va considera că ați ratat programarea. Nu veți fi eligibil pentru replanificare.

Centrul NNIMRI va solicita plata integrală în avans de la orice pacienți despre care se consideră că au abuzat de termenii și condițiile sale sau care nu au participat anterior, au anulat sau reprogramat o întâlnire rezervată cu o notificare mai mică de 8 ore.

Rambursări

Rambursările pentru plăți anticipate sau depozite eligibile vor fi efectuate numai pe cardul utilizat inițial pentru efectuarea rezervării inițiale sau în numerar la casieria INN. Vom procesa rambursarea dvs. în termen de 5 zile lucrătoare de la solicitare. După ce am procesat rambursarea dvs. pe cardul dvs., este posibilă o întârziere de până la 10 zile lucrătoare pentru ca rambursarea să apară pe extrasul dvs. de cont, deoarece timpul pe care banca dvs. l-a luat pentru creditarea rambursării pe extrasul dvs. nu este în afara controlului nostru.

Rambursările cauzate de abandonarea forțată a investigației va necesita generarea unui raport de investigație de la echipa de deservire medicală și de medici înainte de a vă anunța suma rambursării. Nu putem rambursa niciun medicament, după ce au fost administrate sau eliberate înainte sau în timpul investigației. Vă rugăm să ne acordați până la 3 zile lucrătoare pentru a completa toate formularele necesare și să calculăm valoarea rambursării, după ce vom procesa însăși rambursarea în termen de 5 zile lucrătoare. După ce am procesat rambursarea dvs. pe cardul dvs., este posibilă o întârziere de până la 10 zile lucrătoare pentru ca rambursarea să apară pe extrasul dvs. de cont, deoarece timpul pe care banca dvs. l-a luat pentru creditarea rambursării pe extrasul dvs. nu este în afara controlului nostru.

Confidențialitate

Acceptând acești Termeni și condiții, recunoașteți că înțelegeți, ați citit și veți respecta Notificarea de confidențialitate a pacientului (toate acestea fiind actualizate din când în când în conformitate cu termenii săi), care fac parte din acești Termeni și condiții prin referință.

Notificări

Angajații Centrului INNIRM vă pot contacta prin e-mail, printr-o comunicare scrisă la adresa poștală furnizate sau prin intermediul numărului de telefon mobil sau fix pe care nu le-ați furnizat în timpul înregistrării la investigație în profilul dvs.

Contacte

Ne puteți contacta oricând prin office@innirm.md, sau apelând 022 808020.